Thursday 3 April 2014

april yg sgt busy... :p

Thn ni punya April aku agak bz skit.. terkejar2 jgk la.. tp hrp2 sume dpt di settlekan dgn jayanya.. cewaahh.. hehehe.. 

Prepare kek tuk besday abh 9hb ni.. dah 2 mgu aku kumpul resepi nk bt kek.. smp skrg aku x decide lg kek mne yg nk bt.. sbb yer fikirkan kekangan ms ngan ank2 yg x brape nk shat skrg.. si kecik airis asek merengek jer & x nk berenggang ngan aku.. si aqil plak asek dok nyakat adik.. hmmm.. tp hrp2 dpt jgk la dedikasikn kek tuk abh nnt.. 

Prepare tuk majlis cukur jambul & aqiqah ank buah 12hb.. aku sponsor choc moist tuk 200 paper beg.. tp bt choc moist ni sng jer.. xde la nk tkejar2 sgt pn.. kalo niat ikhlas nk sedekah mesti Allah permudahkan kan.. 

Hantaran tunang officemate.. ni pn nk rushing sgt nih.. sbb aku diprtanggungjawabkn tuk gubah hantaran officemate aku.. smplah ke alas dulang sekali.. tp smp skrg brg2 sume blum complete lg.. hmmmm.. 

stakat ni la jadual tuk bln april.. semoga semuanya dipermudahkan.. amin.. 

No comments:

Post a Comment