Monday 14 April 2014

weekend yg busy

sabtu ari tu, aku g kenduri cukur jambul n aqiqah ank buah belah fmly en hubby.. nsib baju aku sempat siap.. kalo x, xde baju nk pkai.. lpas bsalin airis ni sume baju dah x muat.. hmmm.. blk keje ari jumaat tu singgah jap umah mak.. tgk2 baju airis pn da siap.. huhuhuh.. dress botingkek tingkek.. igtkan mak x sempt nk buat.. tgk2 ada jgk.. huhuhu.. syg makk.. so sedondon la aku n airis.. pink gituuu!! waahhh.. hehehhe.. mmg ari sabtu tu airis aku dandan2 cantik2.. pkaikan headband.. pkai rose kt kaki.. huuu.. comey ank ibu.. ble ade ank pompan mcm ni la.. ibu yg excited.. hahahaha.. mcm airis plak yg nk kenduri.. ceett.. aqil aku pkai kn jubah.. suke tgk die pkai jubah tu.. tp x pnah ye la dpt amek pic die full pkai jubah tu.. huuu.. smp umah mak mertua aku lepak jap smentara tgu org2 marhaban dtg umah biras aku tu.. dah dtg tros gerak.. x dpt pn tgk bby neelofa sbb dok jage ank2.. si airis plak bleh die mragam nk tdo.. hmmm.. ni yg mls ni.. last die tdo jgk kt bahu aku.. dah ngantok sgt la tu.. meriah sgt kenduri.. rmai giler org.. mkn pn sodap.. huhuhu.. berselera aku mkn.. slalo xde la nk selera sgt ble dah ngan ank2 ni.. mkn ala kadar jer.. mungkin jgk sbb lapa kot.. tp mkn kt umah mak mertua la.. sbb airis tdo..


ni la pengantin yer.. Nur Neelofa Nasuha.. comey sgt dieeeee.. heeee.. mak ngah dpt tgk kejap jer.. airis tdo.. x dpt nk dukung2..



hehe.. nk letak jgk pic ni.. so excited sbb dah lme giler xdpt amek gamba 1 fmly mcm ni.. raya dlo pn x dpt sbb en hubby keje.. ni sblum berarak ke umah biras aku.. hahahaha.. brarak.. x leh tahan.. heee

mlm tu plak ktorg gera g downtown kt jln reko.. saje cri makanan.. tp sume tapau sbb ank2 dah lunyai.. beselah kalo dah ade ank ni.. hajat nk bjalan2 tu terpakse dicatu2.. huhu.. smp umah sume dah melepek.. airis dah selamat tdo.. dpt la mkn dgn relax..

ahad.. pg2 lg aku dah bgn.. siapkan ank2 sume.. dah siap sng aku.. lpas tu en hubby ajak g mydin semenyih.. tgk ape nk msak tuk tgh ari.. ttbe abh & mak dtg so pergi skali la.. last2 x masak pn.. masak & mkn kt umah mak sbb aku rushing nk siapkan hantaran officemate.. ank2 pn ok jer.. siap jgk la 4 bakul.. fuuhhh.. lega.. kalo x riso jer memanjang.. yela org dah bg amanah kn.. kter kne la bertggjawab.. pic tuk hantaran nnt da siap aku mskkan.. lpas ni bleh amek tempahan lg.. cewaahhh.. huhuhu.. 

* 2 ari ni pnat sgt dgn airis.. sbb die xnk kt sape2.. kt en hubby pn x nk.. bkepit je ngan aku.. cian plak ngan along.. hmmm... smoga cepat besar ank2 ibu.. jd ank yg soleh & solehah..




No comments:

Post a Comment