Thursday 10 April 2014

besday abh ke-64 & family gathering

smlm 9/4/2014 besday abah tersayang.. dah plan nk bt kek sendiri tp x dpt jgk.. akibat kekangan masa.. hmm.. xpelah.. bli kek kt kdai je la akhirnya.. mcm x best plak kan sambut besday abah tp xde kek.. smlm.. kul 4.30pm aku dah grak blk.. ujan lebat giler.. tp kete ada bumbungkn.. so bleh la redah jer.. hehe.. tros drive g kdai kek kt Bukit Mewah tu.. Bitaly.. kek2 die sedap.. bleh dikaterkan sume kek die aku dah bli & rasa.. sgt2 puas ati.. huurrmmm.. dah dpt kek tros blk umah.. menu bihun sup.. aku request kt en hubby tuk buat.. so smlm die la chef.. aku pembantu jer.. huuhuhu.. disebabkan aku puasa smlm.. so bihun sup tu aku la yg rasmikan dlo.. peerrhhhh... sedaaappp gilerrr.. ni la bihun yg plg sedap yg pnah die buat.. tros puji die melambung2.. die dah sengih2.. kembang la tu.. hahaha..

tepat kul 8 mak, abh, lan anak branak, k.zai anak branak pn dtg.. bermulalah upacara potong kek.. aqil mest la potong kek ngan atok die.. sbb besday same.. tp bkn besday thn.. besday bln.. kalo atok smlm 64 thn, aqil plak 1thn 8 bln daa... huhuhu.. lpas tu start la majlis makan2..

alhamdulillah.. mmg tiap2 tahun besday abh n besday mak aku lah mastermind yer.. mmg dari bujang smp skrg.. seronok tgk berkumpul ank branak.. riuh rendah umah.. maklumlah ank buah ramai.. hehehe.. yg sronok sbb tgk bdak2 ni main.. kan.. majlis semlm berjalan dgn lancar.. sume org pn kenyang.. sume org pn happy..


Ni antara adik bradik yg duduk dekat.. Angah.. x dtg sebab jauh kt rawang nun.. hehehe.. angah sila jeles yer.. hikhikhikhik...

::Ya Allah berilah perlindungan kepada abhku.. panjangkan umo abhku.. berilah kesihatan yg baik tuk abhku.. murahkanlah rezeki abhku.. aminnn...

No comments:

Post a Comment